Zakaj izbrati elektronsko hrambo vsebin...

  • REŠITEV V OBLAKU

    Dokumente hranimo v visoko-varnem podatkovnem centru in so vam dostopni kjerkoli in kadarkoli.
  • VARNOST

    Podvojene varnostne lokacije (ECB-S Certifikat) ter fizična in informacijska varnost po ISO 27001.
  • PREPROSTA INTEGRACIJA

    Poslovne aplikacije in obstoječi programski sistemi se preprosto integrirajo s certificirano e-hrambo.
  • POVEZAVA Z DOKUMENTNIM SISTEMOM

    Po končanem procesu se dokumenti iz sistema mDocs prenesejo v varno e-hrambo mSef.

     

  • ENOSTAVEN DOSTOP

    24/7/365 dostop pooblaščenih uporabnikov do hranjenih vsebin kar preko spletnega vmesnika ali mobilnih naprav.
  • POVEČANA PREGLEDNOST

    Dokumenti so predhodno obdelani in klasificirani, zato je iskanje hitrejše in enostavnejše.
  • REVIZIJSKE SLEDI

    Podatkov o dogodkih ni potrebno posebej beležiti v lastnostih posameznega dokumenta, ampak se beležijo samodejno.
  • NIŽJI STROŠKI POSLOVANJA

    Plačajte toliko kot porabite, brez visokih začetnih stroškov.

mSef

Elektronska hramba mSef je varna, zanesljiva in zakonsko skladna elektronska hramba vseh vrst vsebin (dokumentov, pogodb, e-računov …) v elektronski obliki.

Certificirana rešitev je namenjena uporabnikom, ki želijo storitev e-hrambe najeti v oblaku. Ker je najem storitve finančno in organizacijsko manj zahteven je storitev zanimiva tudi za manjše organizacije.

Poenostavite vaše poslovanje in zagotovite, da so dokumenti dostopni vedno, ko jih potrebujete. mSef namreč omogoča 24/7/365 dostopnost do hranjenih vsebin kar preko spletnega vmesnika ali mobilne naprave.

Shema postavitve mSef

Strežniki so nameščeni v Visoko Varnem Sistemskem Prostoru (varni kletki) na dveh geografsko ločenih lokacijah (NM in MB). Na dveh dodatnih lokacijah se hranita še varnostna kopija baze in varnostna kopija trakov (KR in LJ).

Dokumenti se po potrebi pred arhiviranjem, ob uvozu pretvorijo v format za dolgoročno hrambo (PDF/A). Ob uvozu se tudi preveri veljavnost digitalnega potrdila in dokumente varno časovno žigosa.

Ključne funkcionalnosti

  • Podaljševanje pravne veljavnosti vsebin.

  • Preverjanje veljavnosti elektronskih podpisov pred arhiviranjem dokumentov.

  • Zajem gradiva z vključenim varnim časovnim žigom (TSA).

  • Validacija pravilnosti podatkov pri vnosih.

  • Pretvorba dokumentov v dolgoročni format (PDF/A).

  • Primerljive funkcionalnosti z lokalno e-hrambo, brez zahtevne implementacije v lokalnem sistemu.

Elektronska hramba mSef je idealna spremljevalka dela z e-računi. V ta namen smo v podjetju Mikrografija zasnovali posebne pakete, prilagojene pošiljanju in elektronski hrambi mSef (in spremne elektronske dokumentacije), ki vam za ugodno mesečno nadomestilo ponujajo celovito upravljanje e-računov.

Imate dodatno vprašanje, povezano z elektronsko hrambo dokumentov in vsebin? Pokličite nas na 080 51 15 ali pa nam pošljite povpraševanje.