Elektronski podpis za elektronsko poslovanje

 

Z elektronskim podpisom bo vaše poslovanje zares brezpapirno. Tudi najboljša uvedba brezpapirnega poslovanja se ustavi, če potrebujete podpis na dokumentu. Postopek podpisovanja običajno zahteva tiskanje dokumenta, podpis in skeniranje dokumenta za v elektronsko hrambo mSef  ali za hrambo v arhivski omari.

***

Odločite se za pripomoček za elektronsko podpisovanje mSign, ki predstavlja tehnološko in varnostno preverjeno rešitev za vse, ki so se namenili iz svojega poslovanja popolnoma izločiti papir, tudi ko gre za podpisovanje pomembnih listin. Z uporabo mSign je moč doseči izjemen prihranek pri stroških poslovanja, obenem pa boste poskrbeli za zakonsko zahtevano varnost, onemogočili boste naknadno zanikanje verodostojnosti in preprečili nepooblaščen poseg v že overjan dokument.

 

Glavne prednosti podpisne komponente mSign:

  • Skladnost z nacionalno in mednarodno zakonodajo.
  • Skladnost z globalnimi standardi in nacionalnim standardom e-Slog.
  • Enostavna integracija.
  • Zanesljivo delovanje.
  • Neodvisnost od platforme.
  • Podpora tehnologiji ActiveX.
  • Podpora najbolj razširjenim programskim jezikom.
  • Delovanje podpisne komponente v ozadju.
  • Podpisovanje neposredno iz spletnega brskalnika.
  • Možnost večkratnega podpisovanja v verigi.
  • Certificiran podpis, ki je neveljaven ob vsaki nadaljni spremembi dokumenta.