Zajem podatkov in pretvorba dokumentov sta eni pomembnejših faz priprave dokumentacije za rabo v elektronski obliki. Certificirana rešitev za skeniranje in indeksacijo mScan vso tipsko dokumentacijo izjemno hitro in natančno pretvori v elektronske podatke in dokumente. Dragoceni podatki so zbrani na enem mestu in pripravljeni na obdelavo in nadaljnjo uporabo ter so vam na voljo takrat, ko jih potrebujete.
Postavitev sprejemne pisarne predstavlja idealno rešitev za podjetja, ki pošto prejemajo pretežno v papirnati in elektronski obliki, saj omogoča zajem in pretvorbo dokumentov v enotno obliko, torej e-dokument. Zajem podatkov seveda ni omejen zgolj na dokumente v pisni obliki, temveč ga podjetje lahko s pridom uporabi za napredno digitalizacijo elektronske pošte, faksa ter ročno napisanih dokumentov.
V kombinaciji z dokumentnim sistemom mDocs se zajem, razvrščanje, podpisovanje in razpošiljanje dokumentacije izvedejo v zgolj nekaj korakih in s čim nižjimi stroški za podjetje.