Zajem in pretvorba dokumentov v elektronsko obliko

Zajem podatkov in pretvorba dokumentov  sta eni pomembnejših faz priprave dokumentacije za rabo v elektronski obliki. Rešitev mZajem vso tipsko dokumentacijo izjemno hitro in natančno pretvori v elektronske podatke in dokumente. Dragoceni podatki so zbrani na enem mestu in pripravljeni na obdelavo in nadaljno uporabo ter so vam na voljo takrat, ko jih potrebujete.

Rešitev mZajem je idealna rešitev za podjetja, ki pošto prejemajo pretežno v papirnati in elektronski obliki, saj omogoča zajem in pretvorbo dokumentov v enotno obliko, torej e-dokument. Zajem podatkov seveda ni omejen zgolj na dokumente v pisni obliki, temveč ga podjetje lahko s pridom uporabi za napredno digitalizacijo elektronske pošte, faksa ter ročno napisanih dokumentov.

V kombinaciji z dokumentnim sistemom mDocs se zajem, razvrščanje, podpisovanje in razpošiljanje dokumentacije izvedejo v zgolj nekaj korakih in s čim nižjimi stroški za podjetje.

KLJUČNE PREDNOSTI UPORABE ZAJEMA IN PRETVORBE DOKUMENTOV

  • mZajem uporablja napredna orodja za optično prepoznavanje pisav (OCR).

  • Branje metapodatkov iz strukturiranih, polstrukturiranih in nestrukturiranih dokumentov ter obrazcev.

  • Orodje za OCR omogoča branje celotne vsebine ali le določenih podatkov dokumenta.

  • Boljša preglednost dokumentacije.

  • Visoka natančnost in hitrost zajema dokumentov ter pretvorba podatkov v elektronsko obliko.

  • Izvoz podatkov neposredno v dokumentni sistem ali druge aplikacije npr. ERP, CRM, ...

  • Povečana učinkovitost e-dokumentov do 80%.

  • Zmanjšanje operativnih stroškov in zmanjšanje tveganja.

  • Izboljšanja notranja kontrola in skladnost z zakonodajo.

  • ROI v 12 mesecih ali še hitreje.

Rešitev mZajem rešuje mnoga ozka grla v  javnih upravah, statističnih uradih, bančništvu in finančnih inštitucijah, zavarovalništvu, zdravstvu, energetiki, transportu in logistiki, trgovini, proizvodnji, šolstvu in storitveni dejavnosti.

Odločite se za zajem podatkov in pretvorbo dokumentov v uporabne poslovne informacije, ki vam bodo dostopne od kjer koli in kadarkoli. Zajem podatkov še nikoli ni bil tako enostaven.

ZAJEM NABAVNIH DOKUMENTOV

Popolnoma voden in nadzorovan postopek od nabave do plačila prinaša za uporabnike številne prednosti:

  • avtomatizacija
  • visoka natančnost
  • zmanjšanje časa potrebnega za ročni vnos podatkov
  • izboljšanje produktivnosti zaposlenih

Integracija s finančnim delovnim tokom ali z informacijskim sistemom še dodatno izboljša celoten nabavni postopek.

ZAJEM VHODNE POŠTE

Rešitev omogoča zajem celotne vhodne pošte, ki prispe v podjetje po različnih poteh:

  • po navadni pošti
  • po faxu
  • osebno
  • po e-pošti

Dokumenti, ki so prispeli v fizični obliki se skenirajo. Skladno z pred nastavljenimi parametri orodja za zajem, se skenogrami in ostali e-dokumenti preberejo, klasificirajo, preverijo in izvozijo v elektronsko vodeni proces razdelitve vhodne pošte.

ZAJEM PRODAJNIH DOKUMENTOV

Priljubljeni zajeti podatki naročil omogočajo prodajnemu oddelku popolno kontrolo nad hitrostjo, učinkovitostjo in pravilnostjo postopkov prodaje in nabave.

S tem omogočajo povečevanje prihodkov in izboljšanje naročnikovega zadovoljstva in ohranjanje dolgoročnega razmerja.

ZAJEM OBRAZCEV

Avtomatski zajem informacij različnih tipov obrazcev:

  • papir
  • fax
  • internet
  • email
  • digitalne slike

Možnost izvoza teh informacij v podporne sisteme, ki jih uporabljajo uporabniki .