Pri poslovanju se srečujemo z različnimi tipi in oblikami dokumentacije, zakonodaja pa od ustvarjalcev zahteva urejene, predvsem pa uporabne dokumente in njihove vsebine.

Pridružite se nam na predavanju v sklopu mAcademy in skupaj bomo odkrili odgovore na vprašanja kako in na kakšen način naj ustvarjalci zagotovimo ustrezne postopke za poslovanje z dokumentacijo, ter kako zagotovimo trajnost, predvsem pa uporabnost in celovitost dokumentov tudi po arhiviranju?

 

🕘 KDAJ: v torek, 13.2.2024 (9:00-14:00)
📍 KJE: Mikrografija d.o.o., Foersterjeva ulica 10, Novo mesto 
💡 PREDAVATELJICA: Špela Sečnik, Asistentka za skladnost poslovanja
DOTAKNILI SE BOMO VSEBIN S PODROČJA:
–    zakonodaje in zahtev za dokumentarno in arhivsko gradivo skozi celoten življenjski cikel,
–    dokumentarnega gradiva, njegovega pomena, načinov poslovanja in arhiviranja v fizični in elektronski obliki,
–    arhivskega gradiva, načinov določanja, ključnih zakonskih zahtev ter same hrambe in uporabe,
–    klasifikacijskih načrtov,
–    fizičnih arhivskih prostorov in
–    notranjih pravil.

Cena: 300€ brez DDV na osebo, v ceno je všteto tudi kosilo (plačilo po predračunu).

Za obstoječe naročnike in stranke Mikrografije je priznan 10% popust.

Udeležba na izobraževanju ni mogoča za morebitne predstavnike konkurenčnih podjetij.

Prijave sprejemamo na tjasa.janc@mikrografija.si.