Elektronska hramba mSef
 

Elektronska hramba v oblaku mSef ni zgolj elektronska omara za dokumente. Je zakonsko skladna, certificirana in celovita rešitev za pravno-veljavno dolgoročno hrambo in vzdrževanje vsebin v elektronski obliki – zaposleni pa lahko do njih dostopajo enostavno in nadzorovano.

***

Zakonski akti podjetjem nalagajo večletno ali celo večdesetletno hranjenje poslovne dokumentacije. Če je ta v papirni obliki, gre za resen izziv, saj dokumentov v sodobnih poslovnih okoljih mrgoli, njihova hramba v sobah, kleteh in skladiščih pa predstavlja relativno visoke stroške, obenem pa vedno obstaja tveganje, da se papirni dokumentaciji zgodi neljubi dogodek (požar, poplava, poškodba ali uničenje).

Elektronska hramba mSef

Poslovna okolja zato pospešeno uvajajo ne le brezpapirno poslovanje, temveč tudi storitev elektronske hrambe dokumentacije in vsebin. Zajamčeno kakovostne storitve so temeljito preverjene - zakonsko skladna elektronska hramba mSef podjetjem pomaga obdržati pravno veljavo papirnatih dokumentov ter jih dolgoročno hraniti v elektronski obliki, iz te napredne »elektronske omare« pa jih zaposleni lahko hitro in enostavno pridobi. Za piko na i se storitev elektronska hraba lahko brezšivno integrira v obstoječe poslovne rešitve in procese podjetja.

Elektronska hramba mSef je idealna spremljevalka dela z e-računi. V ta namen smo v podjetju Mikrografija zasnovali posebne pakete, prilagojene pošiljanju in elektronski hrambi e-računov (in spremne elektronske dokumentacije), ki vam za ugodno mesečno nadomestilo ponuja celovito upravljanje e-računov. 

Razlogi, zakaj izbrati elektronsko hrambo vsebin mSef v naprednem računalniškem oblaku:

  • elektronska hramba mSef je varna, zanesljiva in zakonsko skladna elektronska hramba vseh vrst vsebin (dokumentov, pogodb, e-računov …)
  • časovno neomejen dostop do sistema v režimu 24/7/365 je mogoč preko spletnega brskalnika (z ali brez nameščenega certifikata)
  • pravno veljavni postopek e-hrambe
  • dodatna varna lokacija za izdelavo varnostnih kopij (od primarne lokacije je oddaljena več kot 50 km)
  • za hrambo elektronskih dokumentov skrbi vrhunska infrastruktura (certificirani, visoko zmogljivi pomnilniški strežniki, zgrajeni posebej za varovanje podatkov in arhiviranje digitalnih vsebin, ki zagotavljajo hitro delovanje storitev, ne glede na število sočasnih uporabnikov).
  • varnost informacij in dokumentov je prioriteta (poslovanje družbe Mikrografija je certificirano in ustreza standardu varovanja informacij ISO/IEC 27001, ki zagotavlja sistemski pristop varovanja informacij; družba ima tudi potrjena notranja pravila in certificirano storitev s strani Arhiva RS).
  • dokumenti v e-hrambi so predhodno klasificirani, zato je iskanje še enostavnejše – uporabnik lahko išče po metapodatkih in po celotni vsebini 
  • elektronski dokumenti v hrambi imajo popolnoma primerljive funkcionalnosti z lokalno e-hrambo.
  • implementacija rešitve v lokalnem sistemu ni potrebna.
  • možnost integracije z obstoječim programskim sistemom uporabnika, ki delo še bolj poenostavi.

Imate dodatno vprašanje, povezano z elektronsko hrambo dokumentov in vsebin? Pokličite nas na 080 51 15 ali pa nam pošljite povpraševanje.