Zajem podatkov in pretvorba dokumentov sta eni pomembnejših faz priprave dokumentacije za rabo v elektronski obliki. Certificirana rešitev za skeniranje in indeksacijo mScan vso tipsko dokumentacijo izjemno hitro in natančno pretvori v elektronske podatke in dokumente. Dragoceni podatki so zbrani na enem mestu in pripravljeni na obdelavo in nadaljnjo uporabo.
Postavitev sprejemne pisarne predstavlja idealno rešitev za podjetja, ki pošto prejemajo pretežno v papirnati in elektronski obliki, saj omogoča zajem in pretvorbo dokumentov v enotno obliko, torej e-dokument. Zajem podatkov seveda ni omejen zgolj na dokumente v pisni obliki, temveč ga podjetje lahko s pridom uporabi za napredno digitalizacijo elektronske pošte, faksa ter ročno napisanih dokumentov.
V kombinaciji z dokumentnim sistemom mDocs se zajem, razvrščanje, podpisovanje in razpošiljanje dokumentacije izvedejo v zgolj nekaj korakih in s čim nižjimi stroški za podjetje.
Postavitev sprejemne pisarne rešuje mnoga ozka grla v javnih upravah, statističnih uradih, bančništvu in finančnih inštitucijah, zavarovalništvu, zdravstvu, energetiki, transportu, logistiki, trgovini, proizvodnji, šolstvu in storitveni dejavnosti.