Elektronsko poslovanje. Brezpapirno poslovanje.

Vas skrbi, da boste izgubili svoje dokumente? Ne skrbite, mi vam bomo pomagali z digitalnimi rešitvami, ki smo jih oblikovali medtem, ko smo imeli v mislih raznolike zahteve mnogih organizacij.

Papir je sestavni del vsake organizacije, ne glede na okolje kateremu organizacija pripada. Dnevno se proizvede velike količine papirja in nedoumno je, da je upravljanje obsežne količine dokumentacije dolgotrajna in težka naloga. Mnoga podjetja zato sledijo trendu vzpostavitve brezpapirne pisarne oziroma elektronskih rešitev, ukrojene po meri brezpapirnega poslovanja. Sodobno poslovanje tako predstavlja brezpapirno poslovanje.

Delo z elektronskimi dokumenti je preprosto hitrejše, bolj organizirano ter stroškovno ugodno. Dovolite nam, da vas osvobodimo nočnih mor in preoblikujemo vašo pisarno pred vašimi očmi.

Vse rešitve, ki smo jih za naročnike razvili v Mikrografiji so certificirane pri Arhivu Republike Slovenije in kot take, nudijo podjetjem vseh velikosti celovito ravnanje z dokumenti in omogočajo hitro implementacijo ter intuitivno rabo rešitev. Ena takšnih je vsekakor dokumentni sistem, ki ne le uredi delo povezano z dokumenti, temveč dvigne tudi produktivnost zaposlenih, izboljša učinkovitost in poskrbi za varnost dokumentov. Več o naših rešitvah pa si preberite na spodnjih povezavah.

5 KORAKOV DO BREZPAPIRNE PISARNE

  • 1. Digitalizacija:

    Podjetja še vedno veliko poslovne dokumentacije ustvarimo v papirni obliki, zato je prvi korak k večji poslovni učinkovitosti in brezpapirnemu poslovanju digitalizacija ključne dokumentacije podjetja. V Mikrografiji smo za ta namen razvili rešitev mScancertificirano programsko opremo za skeniranje in zajem dokumentov ter prepoznavo različnih vsebin.
  • 2. Zajem podatkov:

    Skeniranju dokumentov tipično sledi postopek zajema podatkov, s pomočjo katerega podjetja znatno povečajo hitrost obdelave poslovnih dokumentov in učinkovitost dela zaposlenih. Dokumente se ustrezno opremi z metapodatki. V Mikrografiji skenograme obdelamo z orodjem za optično prepoznavo podatkov mZajem ter tako stranki omogočimo kasnejše iskanje po celotni vsebini dokumenta.
  • 3. Dokumentni sitem:

    Po zajemu podatkov sledi uvoz dokumentov v dokumentni sistem, ki ne predstavlja zgolj rešitve za obvladovanje in deljenje dokumentov, ampak tudi podporo internim procesom. Prav tako ni le strukturiran način hranjenja dokumentov, ampak je živ sistem, ki ima cilj lažje in hitrejše odločanje ter operativno učinkovitost organizacije. Dokumentni sistem mDocs je odlično orodje, ki raste skupaj s potrebami podjetja in omogoča fazne pristope k implemntaciji brezpapirnih procesov.
  • 4. Elektronski podpis:

    Podpisovanje dokumentacije na zakonsko skladen način, vendar brez črnila, je v brezpapirnem poslovanju ključen korak. Tipično nastane papir ravno v zadnji fazi zaradi potrebe verifikacije dokumentov z žigom lastnoročnim podpisom. S pomočjo mSignuma bo podpisovanje dokumentov tako enostavno kot fotografiranje z mobilnim telefonom. Brezpapirno poslovanje vam lahko olajša tudi mSign, ki omogoča lastnoročno podpisovanje soglasji na pametnih napravah.
  • 5. E-hramba:

    Visoko varen in zanesljiv e-arhiv z natančno določenimi pravicami dostopa, časovnim žigosanjem dokumentov, hitrim iskanjem po arhivu in omogočeno revizijsko sledjo zamenja sedaj poznane fascikle zaklenjene v ognjevarne omare. Mikrografijin e-arhiv mSef omogoča preprosto integracijo z različnimi tretjimi sistemi (ERP, dokumentni sistemi, portali in ostalimi poslovnimi programi).

Imate vprašanje? Imamo odgovor.

Pišite nam na elektronski naslov info@mikrografija.si in z veseljem vam bomo pokazali, da je dokumentni sistem več kot le deljenje dokumentov.