Zaljubljeni v papir? Ni problema.

Arhiviranje prepustite nam, vi pa se posvetite poslovanju!

V Mikrografiji se zavedamo, da se brezpapirno poslovanje začne z urejeno dokumentacijo in da kljub pospešeni digitalizaciji poslovanja mnoga podjetja in posamezniki še vedno prisegajo na papir. Količina dokumentov se v podjetjih množi, zakoni pa jim nalagajo dolge roke varne fizične hrambe. Mnoge organizacije preprosto ne premorejo ustreznih prostorov, znanja in virov za zagotavljanje fizične hrambe poslovnih dokumentov. Mikrografija je tukaj, da vam pomaga s celovitimi rešitvami.

ZAKAJ IZBRATI NAS

  • Varna in zakonsko skladna hramba dokumentnega gradiva

  • Nižji stroški poslovanja in prihranjen čas rokovanja z gradivom

  • Gradivo dostopno le pooblaščenim uporabnikom

  • Popolna preglednost in razpoložljivost gradiva

  • Certificirani procesi ISO 9001 in ISO 27001

  • Možnost varnega komisijskega uničenja dokumentacije

Arhiviranje in fizično hrambo dokumentacije izvajamo v zakonsko skladnih prostorih, ki so opremljeni z ustreznimi nadzornimi sistemi.

Več kot dvajset visoko usposobljenih zaposlenih z opravljenim izpitom za ravnanje z dokumentarnim gradivom in več kot 25 let izkušenj na področju hrambe dokumentacije so zagotovilo, da bo gradivo pri nas dolgoročno hranjeno na varen, zakonsko skladen način in bo dostopno le pooblaščenim uporabnikom.

Če želite učinkovito in varno hrambo dokumentov, je najboljša izbira vsekakor najem celovite storitve hrambe pri zunanjem ponudniku.

Celovite certificirane storitve ravnanja z dokumenti

Ureditev lastnega arhiva

Lahko vam pomagamo tudi pri ureditvi lastnega arhiva. Storitev vpeljave sistema arhiviranja na lokaciji naročnika zagotavlja celovito obvladovanje gradiva – po potrebi celo na dnevnem nivoju. V tem primeru celotno papirno gradivo ostane na lokaciji naročnika, arhiv pa v oskrbo prevzame Mikrografija in ga izvaja v naročnikovem prostoru za shranjevanje gradiva. Dodana vrednost – dokumenti so blizu uporabnikom, bogato znanje in izkušnje strokovnjakov našega podjetja pa pripomorejo pri optimizaciji procesa internega arhiviranja dokumentov.

Zakaj izbrati notranji arhiv?

  • Storitve, je moč prilagoditi tudi najbolj zahtevnim okoljem in potrebam uporabnikov.
  • Združuje prednosti zunanjega arhiviranja ter arhiviranja dokumentov na lokaciji podjetja.
  • Lažje povezovanje procesov in storitev, povezanih z arhiviranjem dokumentov.

Na voljo imamo več kot 25.000 kvadratnih metrov arhivskih polic na več lokacijah po Sloveniji, vsi prostori so opremljeni z:

  • javljalniki izliva vode
  • javljalniki požara
  • sistemom za gašenje s plinom FM-200, ki ne poškoduje gradiva
  • fizičnim varovanjem
  • vstopno kontrolo
  • drugo varnostno opremo (npr. zaščita pred glodalci in insekti, sistem za merjenje temperature in vlage, …)

Postopek arhiviranja

  • Varen prevzem dokumentacije

    in transport na lokacijo hrambe.
  • Popis in urejanje dokumentacije,

    sortiranje, označevanje, ter določanje rokov hrambe v skladu z zakonodajo.
  • Hramba arhivirane dokumentacije

    v zakonsko skladnih prostorih, ki so opremljeni z ustreznimi nadzornimi in varnostnimi sistemi.
  • Vzdrževanje arhiva

    vključuje pregledovanje in izločanje dokumentacije po poteku rokov hrambe.
  • Poizvedbe

    in izdajanje kopij dokumentacije na pisno zahtevo upravičenih oz. pooblaščenih prosilcev naročnika.
  • Varno komisijsko uničenje

    dokumentacije po pretečenem roku hrambe.

Nudimo vam tudi storitev komisijskega uničenja arhivskega in dokumentarnega gradiva po izteku zakonskega roka za hrambo. Za več informacij pokličite na 080 51 15 ali nas kontaktirajte.