null

Certificirana programska oprema

Certificirano pri Arhivu Republike Slovenije
null

Elektronska pošta

Bodite obveščeni o dogodkih.
null

HTTPS

Šifriranje SSL za celotno komunikacijo.
null

Integracija

Integrirajte mDocs v vašo programsko rešitvijo.
null

Oblačna storitev

100% oblačna storitev, plod slovenskega znanja.
null

Stroški

Plačajte toliko kot porabite, nič več.
null

Podatkovni center

Vsi podatki varno shranjeni v podatkovnem centru.
null

Prilagoditev

Prilagodite vmesnik utripu vaše organizacije.
null

Paketna rešitev

Najboljše prakse zbrane v “Out of the box” rešitev.

Procesne rešitve

mPošta

mPošta

Prilagodljiv modul za beleženje in distribucijo pošte s poudarkom na varni, centralizirani hrambi.

mISO

mISO

Modul za obvladovanje dokumentacije sistema vodenja kakovosti.

mPogodbe

mPogodbe

Modul za lažje obvladovanje pogodbenih obveznosti.

mRačun

mRačun

Modul za likvidacijo fizičnih in elektronskih računov v parih korakih.

mOdsotnost

mOdsotnost

Modul za vodenje zahtevkov in planiranje odsotnosti z dela.

mHR

mHR

Modul za hranjenje vseh dokumentov o zaposlenih na enem mestu.

5 korakov do brezpapirne pisarne

1. Digitalizacija

Z rešitvijo mScan zajemite dokumentacijo ne glede na lokacijo vložišča.

2. Zajem podatkov

Uparite dokumente z bazo podatkov in se znebite dvojnih vnosov.

3. Pregled in obdelava

Peljite dokument skozi poslovni proces, ki je vam poznan.

4. Potrditev

Bodite obveščeni in dinamični, potrdite dokument na poti.

5. E-hramba

Pustite vaše skrbi nam, dokumente shranite v varno e-hrambo.

Funkcionalne razširitve

Prihranite pri času z visoko zmogljivim orodjem za zajem dokumentov ter prepoznavo znakov.

Prednosti

  • Performančno zmogljivo skeniranje velikega števila dokumentov
  • Prepoznava formularjev, strukturiranih in nestrukturiranih dokumentov
  • Uporaba OCR dodatkov kot sta Abbyy in Tesseract
  • Podpora večjezičnosti
  • Možnost izvoza v tretje sisteme (Alfresco, Dropbox, Evernote, dokumentni sistem mDocs, certificirana e-hramba mSef,…)

Enostavno in hitro iskanje dokumentov

Aplikacijo mScan namestimo na vaš računalnik in že takoj lahko pričnete z indeksacijo dokumentov, zaženete prepoznavo znakov in izvozite v dokumentni sistem, v sistem za e-hrambo ali kateri drug sistem. Dokument, boste sedaj lahko našli na podlagi indeksiranih metapodatkov ali kar po celotnem tekstu, izvozite v dokumentni sistem, v sistem za e-hrambo ali kateri drug sistem.

Intuitiven in uporabniku prijazen vmesnik

Izgled aplikacije mScan je zelo podoben Microsoft Office okolju. Z enim samim klikom lahko zaženete nova opravila, spreminjate nastavitve ali dodajate funkcionalnosti, vse to izboljšuje učinkovitosti dela.

Urejnaje dokumentov po želji uporabnika

Aplikacija  mScan omogoča uporabniku enostavno obdelavo skenogramov. Znotraj uporabniškega vmesnika je mogoče iskanje, zamenjava, združevanje, ločevanje, povečevanje, brisanje praznih strani, obračanje in razporejanje skenogramov, tako da je e-dokument maksimalno uporaben in logičen za uporabnike. Pogosto je urejanje e-dokumentov celo lažje kot urejanje dokumentov v fizični obliki.

Integracija z mDocs in mSef

Aplikacija mScan je že integrirana s certificiranim dokumentnim sistemom mDocs in certificirano e-hrambo mSef. Dokumenti, ki so znotraj aplikacije mScan prepoznani, klasificirani in prebrani, so avtomatično poslani v sistem za nadaljno obdelavo bodisi neposredno v proces bodisi v  e-hrambo. Te dokumente, ki so dolgoročno zavarovani in ohranjeni, lahko tako uporabljajo vsi pooblaščeni uporabniki.

Prepoznavanje po območjih in podatkih

Aplikacija mScan samodejno prepozna vsebino dokumentov z OCR (optično prepoznavanje znakov) in z ICR (inteligentno prepoznavanje znakov) tehnologije. Črtne kode in podobna strukturirana in delno strukturirana polja še dodatno pohitrijo indeksiranje dokumentov in zagotavljajo visoko stopnjo natančnosti. Kakovost samodejne prepoznave se na podlagi inteligentnih logičnih pravil ter samoučenja tekom uporabe aplikacije nenehno izboljšuje.

Visoka zmogljivost branja črtnih kod

Aplikacija vsebuje močno orodje za branje različnih črtnih kod, tudi tistih prekritih z žigi, pisavo ali s kakšnimi madeži. Barvna tehnika  skeniranja dodatno izboljša natančnost in omogoča brezhibno dekodiranje črtnih kod že pri zelo nizki ločljivosti (od 100 dpi naprej). Aplikacija mScan zazna črtne kode ne glede na njen položaj ali poravnavo.

Prepoznava znakov na klik

Uporabniki mScan lahko indeksirajo dokumente tudi tako, da izbrejo besedilo v dokumentu, ki ga želijo indeksirati in ga označijo z miško. Aplikacija mScan samodejno zapolni polje za indeksiranje z informacijami, ki jih je označil uporabnik. Dodaten vnos podatkov tako ni potreben.

Samodejni uvoz e–dokumentov

Aplikacija mScan lahko avtomatično prevzema skenograme (TIFF, BMP, JPEG in PDF) iz prednastavljenega naslova določene mape znotraj datotečnega sistema (t.i. hot folder) in jih samodejno obdela. Funkcionalnost tako podpira obdelavo skenogramov iz različnih virov kot so večfunkcijska naprava, faks, skener,…

Iskanje znotraj PDF

V kolikor indeksni podatki ali klasifikacija nabora zadetkov ne zožita dovolj, funkcionalnost iskanja po celotnem besedilu ali t.i. „full text search“ uporabniku  močno olajša iskanje.

Kompresija slik

V aplikacijo vgrajeno orodje za kompresijo zmanjša velikost posameznih dokumentov brez pomembnejših izgub vidljivosti, ter s tem omogoča hitrejše iskanje in prikaz zadetkov. Zaradi lažjih datotek je cenejša tudi e-hramba.

Nemoten izvoz v ozadju

Uporabnik lahko  skenira, medtem ko uporablja funkcionalnost kompresije, ki se izvaja nemoteno v ozadju. Funkcionalnost je zelo uporabna v primeru obsežnih dokumentov.

Validacijske skripte in iskanje po bazi

Z uporabo .NET (C#) lahko skrbniki ustvarijo potrjevalne skripte za izvajanje poslovnih pravil, za iskanje podatkov iz različnih podatkovnih baz ali za potrjevanje podatkov vnešenih v polje.

Samodejno ločevanje dokumentov

Na podlagi prednastavljenih pravil, aplikacija mScan omogoča samodejno ločevanje dokumentov. Obenem lahko torej skeniramo cel sveženj npr. vhodne pošte. mScan pa jo bo razdelil na posamezne dokumente samodejno, glede na črtne kode ali vstavljene prazne strani.

msoutlook_logo

Pregledujte in potrjujte dokumente neposredno iz odjemalca elektronske pošte MS Outlook.

MS Outlook dodatek za mDocs poskrbi, da ne rabite zapustiti okna elektronske pošte.Dokumente lahko pregledujete in potrjujete neposredno iz pregleda elektronskega sporočila. V kolikor želite, pa lahko vseeno s klikom na povezavo v elektronskem sporočilu odprete celotni dokument v spletnem brskalniku.

Potrjevanje dokumentov

Dodatek za MS Outlook omogoča, da opisne podatke dokumenta in pripadajoče priponke pregledujete neposredno iz odjemalca elektronske pošte. Pri tem je pomembno poudariti, da se priponka vedno nahaja v mDocs rešitvi in ne v elektronskem sporočilu. Dokument pa lahko z enim klikom potrdite ali zavrnete ne da bi pri tem morali zapustiti MS Outlook. Še vedno pa lahko s klikom na povezavo odprete dokument direktno v spletnem vmesniku mDocs.

Pošiljanje v mDocs

Dodatek za MS Outlook omogoča pošiljanje elektronskih sporočil v rešitev mDocs neposredno iz odjemalca. Pri tem vam vmesnik prebira šifrante neposredno iz mDocs rešitve. Ob prenosu elektronskega sporočila v mDocs rešitev, pa se poleg priponk in opisnih podatkov lahko prenese tudi vsebina sporočila na način, da se le-ta pretvori v PDF, DOCX oblko ali pa ohranite izvirno MSG obliko sporočila.

Podpišite dokumente elektronsko in zagotovite avtentičnost in nespremenljivost dokumentov.

Slovenska zakonodaja predpisuje pogoje, pod katerimi ima elektronska oblika dokumentacije enako pravno veljavnost kot pisna. mSign ta določila dosledno upošteva in tako omogoča dematerializacijo poslovnih procesov ter uvedbo brezpapirnega poslovanja. mSign je že integriran s funkcijo za digitalno podpisovanje in preverjanje podpisa po nacionalnem standardu e-SLOG.

Dejstva

  • Certificirana rešitev
  • Ustrezna skladnost z zahtevami slovenske zakonodaje s področja elektronskega poslovanja in elektronskega podpisa, zahtevami evropskih direktiv ter globalnih tehnoloških standardov in priporočil
  • Skladnost z globalnimi standardi  in nacionalnim standardom e-SLOG
  • Dokument je mogoče podpisati večkrat oziroma ga lahko podpiše več uporabnikov
  • Možnost večkratnega podpisovanja v verigi (vedno na voljo ogled prejšnje različice)
  • Certificiran podpis (enkratni podpis) zagotavlja neveljavnost dokumenta ob nadaljnjih spremembah
  • Pristnost – Ustrezna identitete podpisnika
  • Nezatajljivost – Zagotavljanje nedvoumnega lastništva
  • Integriteta oz. celovitost podatkov
  • Zaščita pred spreminjanjem vsebine dokumenta
  • Enostavna integracija v poljubno okolje s pomočjo zmogljivega grafičnega vmesnika
  • Podpora časovnemu žigu in podaljševanju veljavnosti podpisa
  • Zanesljivo delovanje
  • Neodvisnost od platforme (Windows, Linux, Unix)
  • Podpora tehnologiji ActiveX
  • Podpora najbolj razširjenim programskim jezikom
  • Delovanje komponente v zalednju brez obremenjevanja končnih uporabnikov

Integracija s tretjimi sistemi

mSign je kot modul mogoče uporabiti v programskih rešitvah tretjih aplikacij. Z dobro zasnovano arhitekturo omogoča globoko integracijo, kjer aplikacije nadgradi z dodatnimi neokrnjenimi funkcionalnostmi. V kakšnem okolju aplikacija deluje, bodisi Windows ali Linux okolje, pa za mSign niti ni pomembno. Je namreč neodvisen od platforme, pri integraciji pa lahko uporabite vam priljubljene programske jezike.

EASY View Plus razširitev omogoča pretvarjanje in pregledovanje več kot 300 različnih formatov priponk, od katerih so nekateri redko uporabljajo, vključno na primer Microsoft Office za podloge, Open Office formatov, slikovnih datotek, e-pošte in AutoCAD. Hkrati omogoča nastavljive vmesnike/adapterje tudi za formate, ki privzeto niso podprti. Razširitev je priročna predvsem pri uporabi mDocs na mobilnih napravah in postajah, ki nimajo nameščenih namenskih orodij za pregledovanje eksotičnih tipov priponk.

Naložite v mDocs MS Office priponko in jo v naslednjem trenutku pregledujte v PDF obliki. Lahko na delovni postaji ali pa na mobilni napravi.

Podprti formati

  • Microsoft Office
  • Open Office
  • Slikovni formati
  • Elektronska sporočila
  • AutoCAD
  • Z nastavljivimi vmesniki tudi drugi formati

Dokumentni sistem mDocs – vaš zanesljiv partner elektronskega obvladovanja dokumentov

Mnoga podjetja se soočajo z istim problemom – napačno vloženi kritični dokumenti. Časovno občutljive informacije se tako izgubijo v vašem krogotoku, ki bolj spominja na Bermudski trikotnik. Odločite se za dokumentni sistem in rešite problem elektronskega obvladovanja dokumentov v vašem poslovnem okolju.

Dokumentni sistem mDocs predstavlja vrhunsko rešitev za elektronsko obvladovanje dokumentov v poslovnem okolju. Pozabite na brskanje po omarah in registratorjih, kajti dokumenti vam bodo sedaj na voljo kjerkoli in kadarkoli. Z dokumentnim sistemom lahko le z nekaj kliki preverite, kaj se dogaja z vašimi dokumenti. Skenirajte pogodbe, račune ali dopise in uživajte v večji produktivnosti, ki vam jo omogoča preprosto iskanje po sistemu in brezpapirno upravljanje dokumentov.

Prednosti dokumentnega sistema mDocs sta njegova modularna zgradba in visoka prilagodljivost, s katerima uresniči tako želje končnih uporabnikov kot zahteve večih podjetij. Modularna zasnova omogoča preprosto nadgrajevanje in razširitve skladno z razvojem in rastjo poslovanja – v kateremkoli življenjskem ciklu procesa ali same rešitve. Prilagoditve so izvedene hitro in enostavno, intuitiven uporabniški vmesnik pa poskrbi, da je vsaka dodana funkcionalnost uporabniku hitro domača.

Ključne funkcionalnosti dokumentnega sistema mDocs

Dokumentni sistem mDocs nudi mnoge funkcionalnosti:

  • upravljanje preko spletnega vmesnika
  • elektronski podpis – modul mSign (brez uporabe problematične in varnostno pomanjkljive tehnologije Java)
  • mobilna spletna aplikacija, prilagojena delu s tabličnimi računalniki in pametnimi mobilnimi telefoni
  • odzivna aplikacija z intuitivnim uporabniškim vmesnikom (raba najsodobnejše tehnologije HTML5)
  • upravljanje dokumentov in priponk po principu »povleci in spusti«
  • zagotavljanje revizijske sledi
  • modularna zasnova dokumentnega sistema
  • podpora masovnemu uvozu podatkov iz drugih sistemov in aplikacij ali baz podatkov
  • uporaba MS Word predlog za ustvarjanje dokumentov
  • napredno iskanje po vsebinah (tudi priponkah)
  • izvoz podatkov v storitve računalništva v oblaku
  • predogled in pretvorba več kot 300 različnih vrst priponk v dokumente PDF
  • prilagajanje podatkovnih tipov z dodatnimi polji
  • razširjeno iskanje z možnostjo hrambe iskalnih parametrov
  • dinamična drevesna struktura
  • enostavna in tehnično dovršena integracija z LDAP
  • samodejna prijava uporabnikov preko SSO (Single Sign On)
  • uporaba beležk in opomnikov
  • povezljivost s programsko opremo za zajem dokumentov mScan
  • povezljivost s šifranti podjetja brez dodatnega programiranja
  • pregledovanje in potrjevanje dokumentov iz MS Outlook brez menjave uporabniškega vmesnika
  • potrjevanje dokumentov z mobilne naprave s klikom na povezavo v elektronskem sporočilu
  • napredna API orodja za integracijo tretjih programskih rešitev
  • možnost globoke integracije z obstoječimi uporabniškimi rešitvami podjetja

V našem podjetju uporabljamo agilni pristop in zagovarjamo popolnost programske rešitve, zato  vsako rešitev prilagodimo okolju stranke. Številne rešitve, razvite po meri, pa dokazujejo vrhunsko komunikacijo in sodelovanje z naročniki. Dokumentni sistem mDocs (DMS) v Sloveniji uporablja že 46 podjetij vseh velikosti, zadovoljne uporabnike, katerim smo implementirali rešitev, pa najdemo tudi na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini in v Srbiji.

Večina je dokumentni sistem uvedla v želji po obvladovanju elektronskega poslovanja, saj sodoben dokumentni sistem, povezan s poslovnimi procesi, dvigne organiziranost podjetja ter produktivnost zaposlenih, predvsem pa uredi upravljanje dokumentov in njihovo hrambo.

Rešitve in moduli mDocs dokumentnega sistema

mSign – Podpisovanje dokumentov z uporabo digitalnih potrdil

  • integracija s podpisno tablico za lastnoročni podpis
  • neodvisnost od infrastrukture na strani stranke
  • podpisovanje in preverjanje podpisa z uporabo verificiranega digitalnega potrdila
  • varnostne rešitve in mehanizmi, ki zagotavljajo zaščito pred poneverbo (skladno z ZVOP-1 (Ur.l. RS št. 86/2004)

mRačun – Potrjevanje prejetih računov

Likvidacija fizičnih in elektronskih računov v parih korakih.

  • Vzpostavitev procesa za potrjevanje prejetih računov v skladu z internimi pravili in organizacijo
  • Povezava oz. integracija podatkov z obstoječim informacijskim sistemom organizacije (pridobitev podatkov o podjetjih, posredovanje računa)
  • Časovno in organizacijsko nadzorovan postopek sledenja
  • Možnost vzporednega potrjevanja ter potrjevanja namestnika v primeru odsotnosti zaposlenega
  • Revizijska sled posameznega dokumenta
  • Prikaz priponk neposredovno v notranjem pregledu (EasyView)
  • Uvoz elektronskega sporočila neposredno iz poštnega odjemalca MS Office Outlook v dokumentni sistem mDocs
  • Dinamična poročila glede na poljubne zahteve

mSlog

mProjekt – Elektronsko vodenje dokumentacije po posameznem projektu

  • elektronsko vodenje posameznega projekta na enem mestu
  • vpogled in dodanjanje aktivnosti (priloge, opomniki) vseh članov projektne skupine
  • enostaven nadzor nadrejenega in članov nad trenutnim stanjem projekta

mPošta – Pregledujte in pošiljajte vhodno in izhodno pošto v celoti v e-obliki

Prilagodljiva rešitev za beleženje in distribucijo pošte s poudarkom na varni, centralizirani hrambi.

  • Podpora obvladovanju vhodne, izhodne in interne pošte
  • Pošiljanje prejete ali izdane pošte po elektronski poti
  • Hitro in enostavno razdeljevanje pošte ne glede na lokacijo prejemnika
  • Možnost posredovanja pošte drugemu uporabniku, souporabnikom ali zavrnitev nepravilno dodeljene pošte
  • Samodejno obveščanje o pošti preko elektronske pošte
  • Pretvorba priponk v PDF/A za dolgoročno hrambo
  • Iskanje po polni vsebini dokumenta »full-text search«, tudi priponkah
  • Prednastavljen izgled izhodnih dokumentov
  • Razdelilnik pošte že ob vhodu v podjetje (kreiranje računov, naročilnic, pogodb)
  • Uvoz elektronskega sporočila neposredno iz poštnega odjemalca MS Office Outlook v dokumentni sistem mDocs

mPosta

mPogodbe – Ko obvladovanje pogodbenih obveznosti postane lahkotno

Ko obvladovanje pogodbenih obveznosti postane lahkotno.

  • Vodenje in ažurno obvladovanje registra pogodb
  • Vpeljan krogotok priprave, pregleda in potrjevanja pogodb
  • Enostavna preglednost pogodbe (čas veljavnosti, podpisniki, opcijsko tudi cene, alarmi za pripravo aneksa npr. zaradi večanja/zmanjšanja cen, odgovorne osebe, projekti vezani na pogodbo)
  • Hitra povezljivost pogodbene dokumentacije na ostale module
  • Opominjanje in obveščanje o aktivnostih v zvezi s pogodbo
  • Kontrolirana dostopnost informacij ter kontrola pogodbenih obveznosti
  • Dinamična drevesna struktura; pri pregledu upoštevane pravice dostopa
  • CSV izvoz podatkov

mPogodbe

mISO – Upravljanje internih aktov

Obvladovanje dokumentacije sistema vodenja kakovosti.

  • Pregledna podpora pri izgradnji formaliziranih dokumentov in implementaciji notranjih pravil organizacije
  • Verzioniranje, pripravljanje, pregledovanje, potrjevanje in obveščanje v preddoločenem krogotoku
  • Vodenje korektivnih in preventivnih ukrepov, dodeljevanje nalog in spremljanje realizacije
  • Podpora obvladovanju varnostnih incidentov, motnjah in prekinitvah
  • Planiranje in spremljanje aktivnosti: notranjih in zunanjih presoj, vodstvenih pregledov, ocenjevanja odjemalcev, ocenjevanja dobaviteljev, vodenje zapisov o pregledu ali kontroli izvajanja procesov,…
  • Vpogled v vse predhodne verzije veljavnega dokumenta
  • Uporaba poenotenih uvodnih predlog po standardu kreiranja dokumentacije
  • Urejanje vsebine dokumenta v MS Word, MS Excel v notranjem pregledu, shranjevanje neposredno.
  • Omejevanje pravic dostopa glede na delovna mesta

mISO

mIdm – Obvladovanje pravic uporabnikov informacijskega sistema

  • ažurno, centralno in pregledno stanje dodeljenih pravic posameznemu ali vsem uporabnikom
  • kreiranje zahtevka za novega uporabnika ali spreminjanje obstoječega
  • ukinitev pravic / uporabnika
  • ponovna aktivacija uporabnika
  • popolna integracija z aktivnim imenokom uporabnikov (AD) in SQL
  • generiranje skript
  • skladnost s standardi (9001 in 27001)

mOdsotnost – Vodenje zahtevkov in planiranje odsotnosti z dela

Vodenje zahtevkov in planiranje odsotnosti z dela.

  • Stalni vpogled v planirane odsotnosti cele organizacije
  • Vzpostavitev krogotoka potrjevanja odsotnosti
  • Beleženje neplanirane odsotnosti (boleznine, izredna odsotnost, koriščenje ur)
  • Najava, odobritev, pregled planirane odsotnosti (celodnevne, urne)
  • Obveščanje o odobreni odsotnosti preko sistema obveščanje
  • Koledarski prikaz skupne odsotnosti po poljubnem časovnem obdobju
  • Prikaz odsotnosti v Outlook koledarju
  • Evidentiranje, pregled in nadzor nad koriščenjem odsotnosti

mPotniNalog – Nadzor nad izdanimi potnimi nalogi ter njihovimi obračuni

Nadzor nad izdanimi potnimi nalogi ter njihovimi obračuni.

Funkcionalnosti:

  • Vzpostavitev krogotoka priprave in potrjevanja potnih nalogov ter akontacije in obračuna potnih stroškov.
  • Vodenje dokumentacije in spletna rezervacija vozil.
  • Podatki načrtovane poti.
  • Pregled voznega parka in kontrola zasedenosti vozil.
  • Koledarski prikaz potnih nalogov za poljubno časovno obdobje.
  • Potrjevanje namestnika v primeru odsotnosti zaposlenega.
  • Grafična analiza poti.
  • Izdelava obračuna po zaključku službene poti z upoštevanjem cestnine, parkirnine in ostalih storitev.
  • Izračun dnevnic s prilagodljivim upoštevanjem prehranskih obrokov.

Modul je namenjen pregledu službenih potovanj za Slovenijo in tujino. Zaposlenim omogoča aktualni vpogled v lastne naloge in v naloge, potrebne za odobritev. Omogoča vzpostavitev procesa potrjevanja od nosilca naloga do odobriteljev in skrbnikov avtoparka. Modul olajša pripravo zahtevkov z uporabo preprostih šifrantov, kot so pregled avtoparka, vrste in načini vozila, seznam nalog projekta, tipi stroškov, ipd. Modul mPotni nalog tako omogoča kontrolo ter podlago za obračun potnih stroškov. Obračun zajema vse stroške nastale med službenim potovanjem ter dnevnice z ustreznimi obroki prehrane. Zagotovljen je tudi prenos podatkov na ustrezen obrazec, pretvorjen v pdf obliko.

Podatki potnega naloga:

  • Nosilec naloga ter sopotniki,
  • določena relacija poti,
  • termin odhoda/prihoda,
  • naloga projekta, na podlagi katere odpotuje,
  • dodaten opis poti,
  • izbira službenega vozila iz šifranta vozil,
  • odobritelj potnega naloga,
  • podatek o obračunu stroškov.

Podatki obračuna:

  • Številka potnega naloga ter nosilec naloga,
  • termin odhoda/prihoda,
  • začetno/končno stanje kilometrov po števcu,
  • število obrokov,
  • način prevoza in izbrano vozilo,
  • podatki o vozilu na službeni poti .

mHR – Vsi dokumenti o zaposlenih na enem mestu

Vsi dokumenti o zaposlenih na enem mestu.

OSEBNE MAPE ZAPOSLENIH

  • pogodbe o zaposlitvi
  • letni razgovori
  • zavarovalne police
  • opravljeni zdravniški pregledi
  • izjave o varovanju informacij
  • življenjepis
  • sklep o letnem dopustu
  • slika zaposlenega

Evidenca prošenj za zaposlitev.

Neposredna povezanost z modulom mOdsotnost.

Izpis kadrovskih dokumentov na prednastavljenih obrazcih.

mNaročila – Obvladujte interne zahtevke naročil z lahkoto

  • Hiter vpogled v seštevek vseh odprtih naročil.
  • Pustite, da sistem namesto vas upari naročilnico s prejetim računom.
  • Imejte nadzor nad naročili zaposlenih.
  • Znebite se ročnega obvladovanja fizičnih naročilnic.
  • Zaupajte napredni kontroli mDocs rešitve nad pravilnostjo podatkov naročilnice.
  • Potrjujte naročila na poti.

Naredite en korak proti brezpapirnemu poslovanju in se odločite za dokumentni sistem, ki bo vaši organizaciji prinesel dodatno vrednost. Odločite se za pristop, ki vam ga ponuja Mikrografija in izkoristite prednosti metapodatkov za zagotovitev varnosti osebnih podatkov, ki jih podjetjem nalaga Splošna uredba o varstvu podatkov (General Data Protection Regulation, GDPR). Več o uredbi si preberite na naslednji povezavi.

Najboljši poslujejo brezpapirno. Bodite tudi vi med njimi!