Pri poslovanju se srečujemo z različnimi tipi in oblikami dokumentacije, zakonodaja pa od ustvarjalcev zahteva urejene, predvsem pa uporabne dokumente in njihove vsebine.
Pridružite se nam na predavanju v sklopu mAcademy in skupaj bomo odkrili odgovore na vprašanja kako in na kakšen način naj ustvarjalci zagotovimo ustrezne postopke za poslovanje z dokumentacijo, ter kako zagotovimo trajnost, predvsem pa uporabnost in celovitost dokumentov tudi po arhiviranju?
KJE: Mikrografija d.o.o., Foersterjeva ulica 10, Novo mesto
PREDAVATELJICA: Špela Sečnik, Asistentka za skladnost poslovanja
– dokumentarnega gradiva, njegovega pomena, načinov poslovanja in arhiviranja v fizični in elektronski obliki,
– arhivskega gradiva, načinov določanja, ključnih zakonskih zahtev ter same hrambe in uporabe,
– klasifikacijskih načrtov,
– fizičnih arhivskih prostorov in
– notranjih pravil.
Cena: 300€ brez DDV na osebo, v ceno je všteto tudi kosilo (plačilo po predračunu).
Za obstoječe naročnike in stranke Mikrografije je priznan 10% popust.
Udeležba na izobraževanju ni mogoča za morebitne predstavnike konkurenčnih podjetij.
Prijave sprejemamo na tjasa.janc@mikrografija.si.