Sodobno poslovanje narekuje nastanek velike količine dokumentov vseh vrst  – obrazci, računi, plačilne liste, naročilnice, dobavnice, dopisi, pogodbe, …

Podjetja morajo poskrbeti za zajem celotne vhodne pošte in ostalih dokumentov, ki prispejo v podjetje po različnih poteh – po navadni pošti, po faxu, osebno ali po e-pošti.

 

Glede na vaše potrebe se lahko odločite za vzpostavitev lastnega vložišča in uporabite certificirano rešitev za zajem in validacijo mScan, ali pa se odločite za najem storitve mZajem kjer koristite znanje in kapacitete Mikrografije.

Zajem podatkov in pretvorba dokumentov sta namreč eni pomembnejših faz priprave dokumentacije za rabo v elektronski obliki. Certificirana rešitev za skeniranje in indeksacijo mScan vso tipsko dokumentacijo izjemno hitro in natančno pretvori v elektronske podatke in dokumente. Dragoceni podatki so zbrani na enem mestu in pripravljeni na obdelavo in nadaljnjo uporabo ter so vam na voljo takrat, ko jih potrebujete.

Postavitev sprejemne pisarne predstavlja idealno rešitev za podjetja, ki pošto prejemajo pretežno v papirnati in elektronski obliki, saj omogoča zajem in pretvorbo dokumentov v enotno obliko, torej e-dokument. Zajem podatkov seveda ni omejen zgolj na dokumente v pisni obliki, temveč ga podjetje lahko s pridom uporabi za napredno digitalizacijo elektronske pošte, faksa ter ročno napisanih dokumentov. V kombinaciji z dokumentnim sistemom mDocs se zajem, razvrščanje, podpisovanje in razpošiljanje dokumentacije izvedejo v zgolj nekaj korakih in s čim nižjimi stroški za podjetje.

 

Z visokokakovostnim orodjem, za optično prepoznavo vsebine, lahko zajamemo podatke iz strukturiranih, delno strukturiranih in nestrukturiranih dokumentov.

Postavitev sprejemne pisarne rešuje mnoga ozka grla v  javnih upravah, statističnih uradih, bančništvu in finančnih inštitucijah, zavarovalništvu, zdravstvu, energetiki, transportu, logistiki, trgovini, proizvodnji, šolstvu in storitveni dejavnosti. Odločite se za zajem podatkov in pretvorbo dokumentov v uporabne poslovne informacije, ki vam bodo dostopne od kjer koli in kadarkoli. Zajem podatkov še nikoli ni bil tako enostaven.

Zakaj skeniranje in zajem podatkov zaupati specialistom?

Ker bo delo opravljeno brez napak in visoke kakovosti. Poleg tega smo eno redkih podjetij, ki je kos tudi najbolj zahtevnim nalogam. O tem priča tudi podatek, da smo v šestih mesecih uspeli zajeti podatke z več milijonov dokumentov.

Rezultat optične prepoznave vsebin je možnost uporabe celotnega ali le dela besedila, ki se nahaja na dokumentu, kar pohitri iskanje in hkrati tudi zmanjša ali v celoti odpravi potrebo po ročnem klasificiranju dokumentov glede na vsebino.

 

 

Z zajemom podatkov:

  • Povečate hitrost obdelave poslovnih dokumentov in učinkovitost dela zaposlenih.
  • Znižate stroške vnosa podatkov v informacijski sistem.
  • Zmanjšate možnost nastanka napak in morebitne napake odkrijte že na samem začetku procesa (manjkajoči podatki, …).
  • Dokumente obdelujete na eni skupni točki.
  • Integracije s tretjimi sistemi (ERP, CRM…).
  • Uporaba šifrantov za hitrejši vnos in kontrolo podatkov.